problem z SB Live i AC3
Sephion
2003-08-29 11:57:42 UTC

Posiadam karte dzwiekowa SB Live! 5.1 + glosniki Inspire 5100.
Otoz mam maly problem, podczas ogladania filmow z dzwiekiem AC3. Nie
wykorzystywany jest centralny glosnik, wszystkie odglosy otoczenia maja
dobra glosnosc, ale gdy w filmie jakas postac cos mowi prawie jej nie
slychac. Glosniki dzialaja dobrze, testowalem jest narzedziami od creative'a
i podczas testow slychac glos z kazdego glosnika.
Problem wystepuje pod kazdym playerem jakiego uzywam.

Sephion
Mac Berger
2003-08-29 12:05:24 UTC
sciagnij sterowniki kxproject: www.kxproject.com
dużo lepsze niż te ster-gown-iki od creativa
--
Pozdrowienia
Mac Berger GG# 1062085 (e-mail - ROT13)
żadnego dźwięku.
Latet
2003-08-29 13:47:14 UTC
Post by Mac Berger
sciagnij sterowniki kxproject: www.kxproject.com
du¿o lepsze ni¿ te ster-gown-iki od creativa
Wlasnie je przetestowalem (pod Win2003).
Nie powiedzialbym, ze sa lepsze. Moich problemow
nie rozwiazaly - wrecz w ogole nie oferuja trybu AC3-pass-thru ;-(

No, ale moze rozwiaz± problem Sephiona. Trzymam qciuqi.

Latet
Mac Berger
2003-08-29 19:45:19 UTC
Post by Latet
Post by Mac Berger
[...]
No jak to nie - przeciez w glownym menu jak wół: AC3 Pass-thru
żadnego dźwięku.
herman
2003-08-29 12:45:41 UTC
Post by Sephion
[...]
daj znac czy pomoglo po zainstalowaniu nowych sterow
bo mam podobny problem

herman
tom
2003-08-29 13:59:10 UTC
Post by Sephion
Posiadam karte dzwiekowa SB Live! 5.1 + glosniki Inspire 5100.
Otoz mam maly problem, podczas ogladania filmow z dzwiekiem AC3.
(..)

Ogladaj w powerdvd+DivXG400.2_7 do napisow

tom
waceck